Studenții Facultății de Management Marketing în Afaceri Economice din Brăila au participat la seminarul dezbatere „Calitatea serviciilor publice”.
Invitata, dna. Crintea Didi - Șefa Serviciului „Managementul calității” din cadrul Spitalului Județean Brăila, evaluator ANMCS - Autoritatea Națională de Managementul Calității în Sănătate a vorbit participanților despre modul în care a fost asigurată calitatea servicilor medicale în această perioadă.
Studenților le-au fost prezentate aspecte practice privind măsurile adoptate de Spitalul Județean Brăila odată cu nevoia de adaptare la provocările pandemiei COVID-19, măsurile reprezentând eforturile permanente ale Serviciului Managementul Calității de a respecta standardele în domeniu (Ordinul 447/2017), dar și protocoalele permanent actualizate. Așa cum era de așteptat, tema a trezit un interes deosebit, având loc discuții interesante între participanții la seminar. Au fost făcute sugestii pentru evitarea unor astfel de situații, recomandând celor prezenți respectarea măsurilor de protecție.
Mulțumim dnei. Didi Crintea, absolventă a Universității ”Constantin Brâncoveanu”, pentru implicarea și informațiile oferite!